על חשבון משלם המסים: 142,000 ש"ח על מיתוג 'משרד הבינוי'

    חדשות קול חי No Comments on על חשבון משלם המסים: 142,000 ש"ח על מיתוג 'משרד הבינוי'
    17:54
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on תסתכלו להם בצלחת: רבקה צפדיה בעצה מפתיעה להורים למתבגרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבינוי תקצב את קמפיין 'מחיר מטרה' ב-1.8 מיליון שקל למרות שהפרויקט, שנכפף בהסכמם עם שר האוצר לחוק מע"מ אפס, עדיין לא עבר את אישור הכנסת. בנוסף, המשרד הוציא 142 אלף שקל עבור גריעת המילה "השיכון" משם המשרד.
    ח"כ אלעזר שטרן שאל הבוקר את השר אורי אריאל במליאת הכנסת "מה ההצדקה להוצאה ציבורית גבוהה כל כך על קמפיינים ומיתוגים?". השר אריאל בתגובה: "זה סכום צנוע. יש הרבה כניסות לאתר האינטרנט".
    השר אריאל הוסיף והסביר: "אני מסתובב הרבה ופוגש אנשים וזה הולך כך: אדוני שר הבינוי והשיכון, אדוני שר השיכון, אדוני שר הבינוי. גם לילד יש שם אחד". השר אריאל ציין כי המיתוג מחדש נעשה בעזרת לשכת הפרסום הממשלתית. "הסכום, של כ-140 שקל, הוא סכום מינימאלי ואנחנו מקפידים לחסוך".
    בעניין הוצאת כ-1.8 מיליון שקל על קמפיין 'מחיר מטרה' אמר השר אריאל כי אין צורך בחוק ו'מחיר מטרה' נכנס לתוקף אחרי שמועצת רשות מקרקעי ישראל דנה בעניין. שר הבינוי ציין זאת למרות ש'מחיר מטרה' כפוף, בהסכם עם שר האוצר, לחוק מע"מ אפס, ובמידה שהחוק של שר האוצר לא יכנס לתוקף קמפיין מחיר מטרה היה לשווא. "סתרת את דבריך שאמרת שלא צריך אישור אבל זה כרוך במע"מ אפס שלא אושר", ציין ח"כ שטרן.


    0 תגובות